25 Eylül 2016 Pazar

yuvarlak kutular

yYine açtık arayı dimi bu yüzden takipçilerimde yorum falan yapmıyor.Birileri hala beni izliyor ama yorum yok hakettim ben bunu .Bloğu bu kadar boşlarsan olacağı bu.Neyse elbet birgün geri dönüşler olur dimi.Gelelim bir dıy projesine daha....Bu kutuların biri çikolata kutusu biri de kuruyemiş kutusuydu benim elime geçince takı kutusu olduhaydi bakalım belkide şeytanın bacağını kırmışızdır yayınların arkası gelir.Bana öyle geliyo...Görüşmek üzere selametle

2 yorum:

  1. çok sevimli olmuşlar Elfim.Üzerindeki desen peçete mi dekupaj mı çözemedim ama bayıldım.Benim aralar daha da uzayacak gibi en küçüğüm de 1. sınıfa başladı.Ama çok özlüyorum bişeyler yapıp paylaşmayı dostlarla hasbihal etmeyi.sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yorumunu gördüm nasıl sevindim anlatamam.1. sınıf zor Allah kolaklık versin sağlık olsun canım sevgiler

      Sil