31 Ekim 2014 Cuma

Ben de ödüllendim


  •                                                                 Evet bende ödüllenmişim haberim yok neyapılması gerekiyor ondanda haberim yok.Sağolsun zülüşüm beni onurlandırdı.Yazıcağım bloglarda onunla hemen hemen aynı çünkü blog aleminde geniş bir çevreye sahip değilim malesef.Bunlarda benim ödüllerim link veremiyorum çünkü bilgisayarım okadar ağır ki link verirsem akşama ancak biter birazda bilgisayar özürlüyüm uğraşır dururum.Gerçi isimleri yazacağım arkadaşlar benden daha eski ve bildik insanlar eminim bir çoğunuz takip ediyorsunuzdur.Aman ne çok yazdım kafa ütüledim resmen.Buyrun            1-Esra Akın
    2-sebuşun işler güçler
    3-Şeker pembesi blog
    4-Feyzanın Cicileri
    5-Dilekçe İşler
    6-Keyfiminyatür
    7-Zülüşün işleri
    8-By Hulya
    9-pembe kreasyon
    10-resimdefteri
    11-Meltemin evi
    12-Ahşap zamanı
    13-Benim işim dikiş dikmek
    14-Ben özetle P.
    15-Censelce Şeyler                                                                                               Zülüş'ün listesini kopyaladım bazılarını değiştirdim çok kötüyüm dimi....haydi selametle                                                           

5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim çok memnun oldum :) Önceden yazmıştım mim i şimdi hemen güncelliyorum yazımı :)

    YanıtlaSil
  2. Beni bu ödüle layık gördüğün için onur duydum!
    Çok teşekkürler elifcim,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. sizin için az bile ne yaptımki ikinizede kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  4. vay seni üçkağıt yaptın haa ama neyse listede kendimi de gördüm çok teekkür ediyorum şimdi güncencelliyorum yazımı kucak kucak sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Seni unutmak mümkünmü canım ya blog kankam

    YanıtlaSil