16 Eylül 2014 Salı

tavadan saat 5

Eveeeeet nerde kalmıştık canlar özlediniz mi beni ve tavadan saatlerimi hı.....bu tava bir siparişti komşum istedi bende kıramadım.Okadar çok misafirim olduki bu aralar bu saatide araya sıkıştırıverdim .

 Tavasını kendi getirdi peçetesinide kendi seçti banada boyayıp peçetelemek kaldı.Yeni evinde huzurla,sağlıkla ve iyi günlerde kullanır inşallah
 Gofrette pek meraklı bakışa bakarmısınız ne düşünüyor acaba

Neyse bu seneki son misafirlerimide haftasonu ağırladım.Gerçi ben son diyorum ama daha bide kurban bayramı var.Napalım Allah eksikliklerini göstermesin misafir olmadanda bahçenin tadı çıkmıyo.Bu arada yeni eğitim ve öğretim yılımızda hayırlı uğurlu olsun özellikle benim gibi çalışan annelere Allah  kolaylık versin haydi selametle

7 yorum:

  1. Çok güzel, ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel bir çalışma ellerine sağlık, birilerini mutlu etmenin bundan güzel bir yolu varmı dünyada...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptığım şeylerden bende mutlu oluyorum onlarda daha güzeli varmı acaba teşekkürler

      Sil
  3. çok güzel bir çalışma olmuş bayılıyorum senin cici saatlerine ellerine sağlık canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş :) süper fikir! Bu arada bloğunu takipteyim kendi sayfamda blog yazarlarına özel bir hediye veriyorum. Blog tasarımı , header şablon kişiye özel tasarlıyorum. Katılmak istersen
    http://www.ssdesignbutik.com/2014/09/blog-tasarimi-hediye.html
    Sevgiler.

    YanıtlaSil