28 Eylül 2014 Pazar

emayelerim

Bir önceki yayınımda emayeye benzetmeye çalıştım birmini kovayı yayınlayınca gerçeklerinide yayınlayayım dedim.Blog aleminde envayi çeşit emaye yayınlayanlar var  benimkiler  onlarla aşık atamaz tabiki ama idare eder işte.Bunlar rahmetli anneannemden kalma 6 taneydi annem ve kızkardeşimle paylaştık          

Bu üçünüde çöpte buldum nasıl kıymışlarda atmışlar anlayamadım
bunlarda rahmetli kayınvalidemden kalma iki tanede tabak vardı ama onlar öbür evdeydi fotoğraflayamadım
Bu kovada çöpten geldi tamda böyle birşey ararken eşim elinde kovayla geldi.

mutlu huzurlu ve sağlıklı bir hafta geçirmeniz dileğiyle....

3 yorum:

  1. bunlar çok güzel ne güzel kıymet bilen ellere gelmişler ayrıca o çöpün yerini banada söyleyin.....sevgiler...gürşen

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzeller arkadaş biz aramayla bulamıyoruz nasıl atıyorlar vay değer bilmezler vay...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl kıyıp atıyorlar bende anlamıyorum Allah tan bana denk geliyo

      Sil